sobota, 19 grudnia 2009

Propozycje na Świąteczne prezenty dla mężczyzn

Święta tuż tuż - i nie jest to tym razem fałszywy alarm. Jutro o 23.59 oficjalnie zakończy się ostatni weekend przed Wigilią. Mam nadzieję, że powiało grozą?
Ja nie mam jeszcze ani jednego prezentu... zaczynam się powoli denerwować, ale za to z przyjemnością stworzyłam listę prezentów dla męskiej części czytelników, bądź dla ich zagubionych lepszych połówek...


1. Spinki do mankietów. LANVIN. Marne 240 euro. Kupisz tutaj2. Dla pasjonatów fotografii, lub dla pasjonatów posiadania designerskich aparatów fotogarficznych. Aparat Holga. 48$. Kupisz na tej stronie.
















3. Na tej stronie można własnoręcznie zaprojektować klasyczny już model Nike'ów Dunk. 120$


















4. Zajrzyjcie koniecznie na polską stronę Chrum.com. Pełno tam śmiesznych koszuleki poduszek (np. w kształcie salami!).
















5. Przydałoby się, aby pod choinką znalazła się przynamniej szczypta kultury. Podaję wam tytuły książek, które mnie zaainteresowały, zaintrygowały, bądź zwyczajnie ktoś mi je polecił.

* Trylogia Stiega Larsson'a "Millennium". Świetna na dłuugie, zimowe wieczory.
* Olga Tokarczuk - "Poprowadź swój pług przez kości umarłych". 'Thriller moralny' - cokolwiek to oznacza. kolejna świetna książka autorki.
* Bernhard Schlink - "Lektor". Wspaniałe, tak jak i film zrobiony na jej podstawie.
* Autobiografia Andy Rotenberg, pod tytułem: "Proszę Bardzo". Ciekawa, bardzo osobista i przejmująca lektura.
* "Nigella Świątecznie". Dla smakoszy i kucharzy.

6. Muzyka
* "Sounds of ..Paris, London, New York" - miłe dla ucha składanki. Jeśli nie da się wyjechać, przynajmniej można posłuchać...
* Wszystkie płyty i wszystkie piosenki Beatlesów w jednym miejscu... a dokładniej w jednym, dużym kartonowym pudełku! + Krótkie filmy dokumentalne. Kupisz na http://www.merlin.pl/
* Płytę Tom'a Waits'a "Blue Valentine" mam zamiar kupić mojemu tacie na Święta, ponieważ prosi mnie o to od dluższego czasu. Może i reszcie mężczyzn także sie spodoba?

7. Pamiętajcie! Jeśli chodzi o tanie perfumy, najlepiej czym prędzej popędzić do drogerii Rossmann lub
Super-Pharm. Promocji co niemiara, szczególnie przed świętami!
+ klasyki perfum nigdy nie wychodzą z 'mody'.
np. Christian Dior - Fahrenheit, Chanel - Allure, Jean Paul Gaultier - Le male...etc...

8. Powodzenia w poszukiwaniach. Mam nadzieję, ze komuś pomogłam. Pozdrawiam!

P.S niedługo post o prezentach dla kobiet!
Z.

1 komentarz: