środa, 10 lutego 2010

Fail And The City ?


Plakat bez polotu, jakby w ogóle nie miał reklamować filmu o modzie. Jeszcze przed premierą został okrzyknięty Fotoszopową katastrofą, chociaz ja raczej nzwałabym to kosmiczną katastrofą (czy to ma być plakat do lądowania Apollo 13?). Jednak sam film cieszy się niemałym zainteresowaniem wśród fanów. Jestem pewna, ze na dziesiątą część, przyjdzie tyle samo osób, co na drugą... Jednak aktorki będą wyglądać tak sztucznie, ze zastapią je znacznie młodszymi i mniej wybotoksowanymi dublerkami.
Pierwsze zdjęcia z planu krązą juz w sieci, od razu mozna po nich poznać, ze główne bohaterki ubierane są równie ekstrawagancko, co zwykle. Ich stroje w stylu lat 80 będą nawiązaniem do okresu, kiedy się poznały.
Jak dla mnie ubrania wygladają jak pomieszanie lekkiej tandety z drogimi markami. Mam nadzieję, ze nadal mogę liczyć na klasykę w wydaniu Charlotte.

I jeszcze trailer:


Niestety, gdy piszę "ż", kasuje mi się cała linijka, przepraszam.

Z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz